Bu Blogda Ara

1 Mayıs 2016 Pazar

MİCROBLADİNG 3D KIL TEKNİĞİ KAŞ KONTÜRÜ DENEYİMİM

      Tekrardan Merhaba!

      Daha önceki postta bahsettiğim gibi bu yazımda da sizlere 3D Microblading Kıl Tekniği uygulamamdan bahsedeceğim. 
beautybooop kaş kontürü

 

      Microblading Kıl Tekniği hakkında detaylı bilgi için bir önceki yazıma burdan tık tık yapabilirsiniz ;)

      Microblading Kıl Tekniği uygulamamı ben Novarestetik Mavibahçe'de yaptırdım. Kalitesine ve hijyenine güvendiğim bir merkez olduğu için tavsiye edebilirim. 

 3D Mikroblading Kıl Tekniği       İlk gittiğinizde kısa bir bilgi veriliyor o anda aklınıza takılan her şeyi sorma şansınız oluyor. Daha sonra anestezi için krem sürülüyor ve yaklaşık 45 dk kadar bekliyorsunuz. Ben ince deri yapısına sahip olduğum için kremi iki tur sürdürdüm :)  

       Sıra geldi işin en önemli kısmına, çizim ve tasarım! Bu esnada çizim cetveli kullanılıyor eşit olsun diye. Ben daha önce kendi yüz yapıma uygun bir modelle gittiğim için net bir fikir belirlemem kolay oldu. Kendi kaş şeklimin çok dışına çıkmadan biraz belirgin, hafif kavisli bir çizimde karar kıldık.
 3D Mikroblading Kıl Tekniği yorumlarım

                                                Burda kalemle çizimde son şekline karar verdik.        Şu açıdan içim rahattı; bu seans sonrasında yaklaşık 3 hafta sonra 2.seans için geldiğimde bu şekli tamamen istediğim gibi değiştirebiliyorlar. Yani daha kalın daha ince daha düz daha kavisli vs üzerinde oynanabiliyor! Onun için birazda gözümün alışması için ilk anda çok kalın bir kaş şekli olsun istemedim.


       Sizin daha kalın kaş yapınız varsa aradaki boşlukları doldurmak çok daha kolay bir işlem olsa gerek. Benim gibi seyrek ve az kaşlarınız varsa ve birde birbirinden çok farklıysa çizim işi yarım saatten fazla sürüyor :) 


beautybooop
      Burda gördüğünüz normal kahverengi bir kaş kalemiyle yapılmış çizim hali. Bu çizimden daha ince ve daha açık renk bir kaş ortaya çıkacak.
 3D Mikroblading Kıl Tekniği
      Daha sonra kıl tekniği için özel, tek kullanımlık kalemiyle ve organik boyasıyla çizme işlemi başlıyor. Uyuştuğu için çok fazla bir acı hissetmedim ama cırt cırt çizildiğini hissediyorsunuz artık o kadarda olacak. 


       3d kıl tekniğinde organik boya kullanıldığı için renklerde daha sonradan solma, değişme olmuyormuş, zamanla göreceğiz ;)




 3D Mikroblading Kıl Tekniği

      Bu şekilde de bir 15 dk kadar boyanın iyice işlemesini bekledim veeee uygulama bitti, sonnnn :))

        Çok hafif kızarıklıkla çıktım, hemen normal günlük yaşantıma devam edebildim. 3 gün boyunca su değmemesi gerekiyor, o süre zarfında biraz koyu ve kalın görünüyor ama yıkandıktan sonra en yakın arkadaşlarım bile farketmediler :)


 3D Mikroblading Kıl Tekniği yorumları
       Bakışlarım daha canlı daha dinamik sanki yüzümde bir aydınlık oluştu. Yıllardır çok sıkıntı duyduğum kaşlarımdan sonunda kurtuldum :) İnce kaşın daha olgun gösterdiğini de hesaba katarsak bu değişimden kendi adıma çok memnun kaldım.

        Önümüzdeki hafta 2.seansa gireceğim, biraz daha kalın, biraz daha uzun ve orta kısmı bir tık uzatacağım. Kaş aralığım biraz fazla açık geldi onun dışında sabitlenmesi yapılacak ve 2 ay sonra da 3. son seansa girip kalıcı kaşlarıma kavuşacağım. 

      3D Mikroblading Kıl Tekniği yorumları 3D Mikroblading Kıl Tekniği

                1 hafta sonra daha doğallaştını görebilirsiniz...
 3D Mikroblading Kıl Tekniği

                   2. Hafta ve biraz daha hafifleme oldu artık... 
 3D Mikroblading Kıl Tekniği



 3D Mikroblading Kıl Tekniği

                   Ve bunlarda en son hali, ilk haftadan sonra herhangi bir değişiklik olmadı aslında hala aynı şekilde duruyor, daha önceden kalemle çizdiğim şekli gibi şu an. 
 3D Mikroblading Kıl Tekniği 
 Önümüzdeki hafta 2.seansım için randevum var, daha önceki postta belirttiğim gibi bir tık kaş arasını kapattıracağım, yine bir tık daha kalınlaştıracağım, belki birazda uzatabilirim. Bu seans artık kalıcı olan seansım olacak :) 3D Microblading Kıl Tekniği Hakkında sizlerin yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum... Umarım yaptırmak isteyenler için detaylı faydalı bir yazı olmuştur, sevgiler...

            Eski halini pek hatırlamak istemesem de aklınızda kalmasın istedim:)

                         Beni diğer hesaplardan da takip edin :)                                                                   Snapchat: beautybooop
                                 İnstagram: beautybooop
                                 Facebook: beautyboop
                                 Twitter: @Beauty_booop 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder