Bu Blogda Ara

1 Mart 2014 Cumartesi

ÇEKİLİŞ KAZANDIM :) LA CASA DE LOS AROMAS

     La Casa De Los Aromas'ın bloggerlarla çekiliş yaptığını duyunca hepsine, tüm bloglardaki çekilişlerine katıldım sanırımm :) Çünkü bu kokular tek kelimeyle harika kokuyor ve kalıcı...
La casa de los aromas
   
    Ve bu sabaaahhhh kargom geldi çok mutlu oldummmm :)
Menekşe olan biraz şekerli bir koku, bambu ise çok ferah şimdiden favorim oldu bile :)
La casa de los aromas

     Daha önce çekilişlere katılan biri değildim sanırım bu güzel bir başlangıç oldu benim için, bu güzel etkinlikte bana şans getiren Little Butturfly blogunun tatlı sahibesi Sena'ya teşekkürlerimi gönderiyorummmmm. Bundan sonra şansımı daha çok deneyeceğim :) 




1 yorum:

  1. Şans bir kere de bana gülsün :)
    Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil