Bu Blogda Ara

15 Ocak 2014 Çarşamba

MORFOSE: İKİ FAZLI SAÇ KONDİSYONERİ (SAÇ ŞEKİLLENDİRİCİ FÖN SUYU)

     Morfose'un daha önce Keratinli Saç Serumu yazısını paylaşmıştım. Markanın memnun kaldığım bir ürünü olunca fön suyunu da denemek istedim. Boyalı saçlar için olan iki fazlı saç şekillendiricisini tercih ettim. Normal saçlar için olanı tek faz ve mavi renkti sanırım.
saç kondisyoneri


    Fön sularıyla tanışmam kuaförlerde oldu, bir diğer tabiriyle Mavi Su. Fön suyunun birçok işlevi olmakla birlikte temel amacı saçı ısıl işlemlerin verdiği zararlardan korumak ve fönün kalıcılığını arttırmak. Tabi şimdilerde o kadar güzel ürünler çıkarmaya başladılar ki örneğin şu an elimde olan Morfose Fön Suyu aynı zamanda özellikle boyaları saçlar için, banyo sonrası saçların kolay taranmasını sağlıyor, yatıştırıyor, koruma altına alıp yıpranmasını kırılmasını da önlüyor. 

morfose fön suyu

   Denemek için aldığım bu ürünü çok severek kullanıyorum hatta 1. şişem bitmek üzere 2.sini hemen yedekledim ve yazısını yazmak için yeterli gözlemimi yaptığımı düşünüyorum.

   Yorumlarıma bakalım hadi ;)

    Nasıl kullandım? 

   Banyodan çıktıktan sonra eğer saçlarıma şekillendirme yapacaksam ( çoğu zaman doğal haliyle kurumaya bırakıyorum) önce saçımın nemini alıp Morfose saç serumunu sürüyorum onu ellerimle iyice yedirdikten sonra; Morfose fön suyunu küçük fıs fıslarla çok yaklaştırmadan saçlarıma sıkıyorum. Saçları zaten yumuşacık yaptığı için tarayıp şekillendirmeye başlıyorum. Tarak saçtan kayıp gidiyor o derece başarılı bir ürün. 

Morfose Fön suyu yorumları
     Uygulamadan sonra;

     Çok şaşırtıcı bir şekilde 1 saat düzleştirmek için uğraştığım saçlarımı 10-15 dk da düzleştirdim! Saçlarımın daha kısa sürede kurumasına yardımcı oldu, belki bu sadece bendeki etkisi de olabilir. 

    Veee tabi ki en önemli etkilerinden birisi de; akşamdan saçlarımı düzleştirip yattığımda, sabah sağa sola dönmüş bir halde bulup mutlaka bir daha düzleştirirdim. Morfose fön suyuyla şekillendirdiğimde, sabah saçlarımın neredeyse hiç bozulmamış olduğunu gördüm! Sabah üstünden geçmeme gerek kalmadı hatta aynı fönü 2-3 gün hiç bozulmadan kullandım. Sürekli ısıl işlem uygulanmayınca da saç daha az yıpranıyor tabi.
beauty booop fön suyu yorumları

    Neleri beğenmedim? 

   Ürünün maalesef şişesi zor tutuluyor zaten ağır bir şişe bir de yapı itibariyle ele oturmadığından bu konuda uygularken zorlanıyor insan. Benim şansıma mı bilemiyorum ama aldığım 2 ürünün de fıs fıs kısımları bozuk çıktı bastıkça içinde takılıp kalıyor, belli bir süre öyle kullandıktan sonra pes edip başka bir fısfıslı şişeye aldım. Belki bu bana böyle denk gelmiştir...

    Morfose fön suyunu ilk önce bir internet sitesinden satın almıştım 9 tl ye, daha sonra büyük kozmetiklerde de bulunduğu için denk gelen bir yerde 2.yi yedekledim yine aynı fiyat civarındaydı yanlış hatırlamıyorsam. 

   Genel olarak severek kullandığım ve kullanmaya da devam edeceğim bir ürün oldu kendisi. Eğer Morfose Keratin Serum yazımı okumak isterseniz buraya tık tık. Güzel, uygun ve kaliteli alternatif bir serum aklınızda bulunsun isterim ;) 

Morfose yorumları beauty booop

   Fön suyu kullanıyor musunuz? Siz hangi marka fön suyunu tercih ediyorsunuz? Tavsiye ve yorumlarınızı bekliyorum ;)

                    Boop Sosyal Medyada ;)
                      İnstagram---> İnsta Boop
                          Facebook---> Beautybooop
                        Twitter---> Beauty_Booop
                          Bloglovin--->Beauty Booop
                                       
  

15 yorum:

  1. Ben hobby marka fön suyu aldım ama çok kullanmadım :(
    Senin yazından sonra ben de onu deneyip bir yorumlayım, ama senin yazından sonra morfose alasım geldi, çok kullanışlı ve işlevsel bir ürüne benziyor. Bir çok kuaförde bu üründen kullanıyor bende alacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım kuaförlerde görüyordum bende, kendim kullanmaya başlayınca daha bir sevdim ;) Sende Hobby kullan bakalım onu da merak ettim ;)

      Sil
  2. Ben de turuncusunu kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm teşekkürler yorumun için denk gelirsem onu da alayım ;)

      Sil
  3. bende bir süre kullandım mavi suyu yine morfose'un. güzeldi ama sonradan selective keşfettim. bana göre morfose'dan daha fazla yumuşattı saçları.. ama tabi onarma özelliği ikisinde de yok. morfose'un(ossion marka olarak yazıyor ama ikiside aynı firmanın ürünü) saç sütü var hair milk bomb sanırım ismi. onu da denemeni öneririm. elektriklenmeyi alıyor saçı yumuşacık yapıyor. ben tüm işlemlerimi yaptıktan sonra son dokunuş olarak kuru saça biraz sürüyorum. kaybettiği nemi kazandırıyor. saçlar yumuşuyor ve onarılıyor. gayet başaralı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun ve tavsiyelerin çok teşekkür ederim ;) Özellikle saç sütünü çok merak ettim eğer bulursam alayım çünkü işlemden sonra elektriklenme çok oluyor, serumda bir yere kadar.

      Sil
    2. sarı kızın fön suyu da iyidir.

      Sil
    3. Sarıkız'ın termal suyunu da çok merak ediyorum, fön suyuna da bir bakmak lazım o zaman ;)

      Sil
  4. Ben de aynı fön suyunu kullanıyorum. Fısfısı için doldurma parfüm şişesi kullanıyorum bu şekilde hem daha tasarruflu hem daha pratik kullanılıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende gratisten seyahat şişelerinden aldım onlarla kullandım dediğin gibi çok rahat ettim :)

      Sil
  5. Ben morfosenin mor renkli olanını aldım da boyalı saçlar için mi gerçekten ben hiç boyatmamıştım. Sence herhangi bir zararı dokunur mu saçıma?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zararı olacağını sanmam, genelde o ürünler boyanın verdiği zararı azaltmak için ekstra yoğun bakım içeriyor ve birde saçtaki boyanın dayanıklılığını arttırmayı sağlıyor ;)

      Sil
  6. Ben siteden siparis vereceğim hangi siteden almıştıniz siz acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sipariş verdiğim siteden hiç memnun kalmadığım için adını belirtmedim canım :/

      Sil