Bu Blogda Ara

31 Ocak 2014 Cuma

INSTABOOOP VOL #1

       Blogumu açtığım ilk günden itibaren aktif olarak instagram hesabımı da kullanıyorum ve inanılmaz sevdiğim bir uygulama, ayrıca bilgisayar üzerinden de takip edilebilmesi çok hoş!

       Gün içerisinde daha çok paylaşımda bulunduğum instagram hesabımdan ara ara blogum içerisinde paylaşımlarda bulunmak için sanırım yeterince birikimim oldu ;)

       Ağustos 2013'ten bu zamana BeautyBooop'ta kısa bir tur hazırlamaya çalıştım ama olmadı yine uzun oldu :))) Hadi bakalım neler olmuş neler ;
penti alışverişi
        İlk yazım Pentinin mükemmel indiriminden aldıklarımdı. Yazısı için tık tık ;) 


             Lidyana.com'dan oldukça karlı saat ve kolye alışverişim için tık tık ;)
casio retro saat


Dışı seni içi beni yakar bir marka Rimmel :) Ambalajlar berbat içerik şahane bir ürün yazısı yine;) Okumadıysanız eğer tık tık
scandaleyes maskara

        Yıllardır çok severek kullandığım makyaj temizeyicim, lens kullandığım için özellikle çok seviyorum. Yazısı için tık tık
vichy beautybooop

BB Göz Roll-on çıkınca popülaritesini kaybeden Garnier Roll-on :)
garnier inceleme beauty boop

          The Balm Time Balm meşhur makyaj bazı :) Yazısı için tık tık
beautybooop time balm inceleme

       Çok çok severek kullandığım Flormar Mini Parfüm Şişesi, hala en favorim her an çantamda :) Yazısı için tık tık
Mini refill spray beautybooop

İnstagram günlüklerimi bundan sonra düzenli olarak her hafta sizlerle paylaşacağım ;) 

Beni instagradan takip etmek için beautybooop tık tık ;)

2 yorum: