Bu Blogda Ara

10 Kasım 2013 Pazar

NİVEA: CALM&CARE ROLL ON

    Bugün uzun zamandır severek kullandığım Nivea'nın roll-on larından Calm&care hakkındaki yorumlarımı paylaşmak istiyorum.
Roll-on
   Nivea koltuk altı roll-on'larının hemen hemen birçok çeşidini kullandım ve en başta ne kadar kalıcı olduğunu söylemeliyim. Eğer yoğun terleme yaşıyorsanız, uzun süre koltuk altınızın kupkuru, temiz ve hijyenik kalmasını sağlayacaktır.  


     Ürünün özellikleri;
     
     NIVEA Deodorant Calm&Care Roll-on provitamin B5 ve hamamelis ile koltuk altı tıraşından sonra cilt yenilenmesini destekler, tahriş olmuş cildi yatıştırır. Antiperspirant formülüyle ter kokusuna karşı 24 saat koruma sağlar.

Roll-on


   Nivea Calm&care içeriğindeki inci özlerinden oluşan özel formülü ile güzel, bakımlı ve pürüzsüz bir görünüm sağlıyor. Bu kullanmaya başladıktan sonra hemen fark ediliyor. Özellikle benim cildim çok hassas olduğundan epilasyon sonrası tahrişi iyileştirip, pürüzsüz bir koltuk altı sağlıyor. Uyguladıktan sonra 1-2 dk kurumasını bekleyip öyle giyiniyorum. Purda içerikli olduğu için koyu renkli kıyafetlerde iz bırakabilir. (Şimdiye kadar böyle bir sorun olmadı ama temkinli olmak lazım her ihtimale karşı;)...)
koltuk altı rolon
   


     Nivea Calm&Care Roll-on alkol ve koruyucu madde içermiyor. Maalesef tek eksi yönü alüminyum içermesi sanırım. Birçok kozmetik mağazasında 8-9 tl arasında bir fiyata bulabilirsiniz. 

     Özellikle epilasyon sonrası yüksek hassasiyet gösteren cilde sahipseniz tavsiye ediyorum, hem koltuk altı bakımını hemde terlemeye karşı korumayı bir arada bulabileceğiniz güzel bir ürün. 
Nivea calm&care

   Sizin en çok tercih ettiğiniz koltuk altı ürünü hangisi? Nivea Calm&Care roll-on u denediniz mi? yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum :)

13 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet canım spreyi de var ;) Ama soğuk havalarda buz gibi oluyor kullanamıyorum ben ancak yazın ;)

      Sil
  2. Merhabalar...
    Bende de yazın aşırı terleme oluyor marketlerde veya kozmetik ürün satılan yerlerde bu Roll-on'u görüyordum ama işe yarar mı diye düşünüyordum postunu gördükten sonra en kısa zamanda deneyeceğim :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım umarım memnun kalırsın sende, terlemeyi çok güzel önlüyor onun yanında koltuk altını pürüzsüzleştiriyor çok güzel :)

      Sil
  3. merhaba, ben daha önce bu ürünü denemedim fakat deneyen bir arkadaşım tavsiye etmişti, kokusu çok hoş gerçekten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Eveeeet kesinlikle katılıyorum kokusu da nasıl güzel değil miii ;)

      Sil
  4. Bunu hic denememistim ama deneyecegim cnm:)

    YanıtlaSil
  5. Bloğunuzu takibe aldım bana da mutlaka beklerim ;)

    YanıtlaSil
  6. Bloğunuzu takibe aldım bana da mutlaka beklerim ;)

    YanıtlaSil
  7. canım cok güzel ben çok seviyorum

    YanıtlaSil