Bu Blogda Ara

26 Ekim 2013 Cumartesi

CLINIQUE ANTİ-BLEMİSH SOLUTIONS S.O.S./ AKNE KARŞITI ÇÖZÜM SERİSİ

     Clinique'in akneli ciltler için özel formüle edilmiş 3 aşamalı serisini yaklaşık 2 ay düzenli olarak kullandım. Üzerinden 1 ay kadar geçti ve yazısını yazmaya bence hazırım. 

Anti blemish sos
    Clinique Anti-Blemish serisi beni çok memnun etmedi aslında, yazısının gecikmesi de biraz bundan kaynaklı.

    Clinique anti-blemish serisini kimler kullanmalı ve bu seriden beklentiler nedir?

     Benim cildim yazın karma/yağlı, kışın ise karma/kuruya dönük :) Epey hassas bir cilde sahibim maalesef...Hiçbir zaman (ergenlik dönemim dahil olmak üzere) sivilceli bir cilde sahip olmadım. Eğer sizde benim gibi ergenlik dönemlerinizde hiç akne/sivilce problemleriyle karşılaşmadıysanız ne yazık ki 25 yaşından sonra patlama yaşamanız muhtemel :/ Benim ne zaman düzenim bozulsa, strese girsem cildime vurur, irili ufaklı akneler şeklinde :( 


    Clinique anti-blemish serisi tam olarak bu sorunlara çözüm oluşturuyor aslında. Yani deri altındaki sorunları tedavi ediyor, akneleri önce cilt yüzeyine çıkartıyor sivilce şeklinde atıyor ve tekrar oluşmasını önlüyor.
Anti-blemish solitions
    Ürün bilgilerinde 2 hafta içerisinde sonuç alınabileceği yazsa da bende öyle bir etki olmadı. 2 ay boyunca düzenli kullanım sonucunda zaten çok fazla olmayan aknelerim yok denecek kadar azaldı ama bitmedi! Cildimde pütürcük pütürcük olan bezeler vardı belki birçoğumuzda olan, işte onları resmen kurutup pütür pütür döküldü cildimden ancak beze şeklindeki aknelerin sadece sayısı biraz azaldı o kadar :/ Leke üzerinde etkili değil, leke tedavisi için başka bir ürün kullanmanız gerekiyor tabi önce akne ve sivilcelerden kurtulmak şart!

    Clinique Anti-Blemish Solutions serisinden çok memnun kalan kullanıcılar olsa da ben yeterli etkiyi maalesef göremedim.Tek tek yorumlamak gerekirse;
Akne karşıtı seri

     Soldan sağa; 
     1.Anti-Blemish Solutions Köpük Temizleyici: Çok hafif formüllü bir temizleyici tek sıkım yetersiz kalıyor, yeterince yoğun köpüklü olmayışını sevmedim, kullandıktan sonra arınmış bir his oluşturmadı bende. Bazı kullananlarda kuruluk yaptıysa da bende ne gerginlik ne de kuruma oluşmadı aksine dediğim gibi yağdan arınmış hissi bulamadığım için serisinin en beğenmediğim ürünü oldu.

     2.Anti-Blemish Solutions Tonik: Serinin en sevdiğim ürünü oldu, yine diğer ürünler gibi tamamen parfümsüz bu tonik gözeneklerin içindeki tüm yağı kiri temizliyor. Kuruyana kadar ciltte yanma hissi oluştursa da ben toniklerdeki bu hissi seviyorum. Tekrar alınabilir bence ;)

     3.Anti-Blemish Solutions Yatıştırıcı Nemlendirici: Seriyi yazın 2 aylık süreçte kullanmıştım. Nemlendiricisi bana biraz ağır geldi ve yüzümde parlama oluşturdu. Bu sebeple o dönemde bazen hiç sürmedim bazende mercimek tanesi kadarı yedirdim. 

    Şu an seriden elimde kalan tek ürün nemlendirici. Sonbaharın gelmesiyle cildimde daha hafif bir etki sağladı, şu an severek kullanıyorum. Asla yazın kullanmayacağım bir ürün.
Anti-Blemish akne karşıtı sos
     Anti-blemish solutions s.o.s. sürekli kullanım için değil, akne problemi yaşadığım dönemlerde kullanım için uygun bir seri, dediğim gibi akne tedavisine destek olacak türden bir ürün. Ancak cildinizde süre gelen akne durumu varsa öncesinde cilt uzmanı bir doktora görünmeniz. Bazen ilaç tedavisi olmadan kullanılan hiç bir ürün fayda göstermiyor.

     Ayrıca aknelerinizin olduğu bölgelere mümkün olduğunca peeling kullanmayın, peeling zaten hassaslaşmış cildi tahriş edebilir, çizebilir, bakterilerin yayılarak aknelerin çoğalmasına sebebiyet verebilir. Maske özelliği olan krem peelingler çok sık olmamak kaydıyla kullanılabilir. Ayrıca akneli ciltlere özel kil maskesi, sıkılaştırıcı etkisiyle fayda sağlayacaktır.

     Siz Clinique Anti-Blemish Solutions S.o.S serisini kullandınız mı? Akneleriniz için kullanıp memnun kaldığınız ürünler neler? Tavsiye ve yorumlarınızı bekliyorum... Ayrıca yeni akne karşıtı ürün arayışı içindeyim haberiniz olsun ;)

11 yorum:

  1. Ben bu serinin maskesini kullandım haftada bir kullanılan, halende kullanıyorum memnun kaldım. Ama benim zaten akne problemim yok :// bazen ne kullansak malesef işe yaramıyor en iyi stresi hayatımızdan çıkarmak o da bazen mümkün olmuyor. Doğal kil maskesi deneyebilirsin canım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stresi hayatımızdan tamamen çıkarmak keşke mümkün olsa canım :/ Bende de çok büyük akne problemi yok aslında sadece çene bölgemde özellikle dönemsel günlerimde çıkıyorlar eh onunda ağrısı bir yandan görüntüsünün sinir bozuculuğu bir yandan, hiç çıkmasa keşke :/ Dermokil'in kil maskesini aldım canım haftada 1 kullanacağım iyi gelir inşallah ;)

      Sil
  2. Valla ben köpüğü tonigi kremi sivilce kurutucusu maskesi ve fondotenini bile aldim bakalim işe yaricak inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam yazınızı gordumde urunu araştırırken.bende kopuk,tonık,krem ve maskeyı yenı aldım işinize yaradı mı ve nasıl bı cıldınız var merak ettım?

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. fondoten ve kapatıcısı harıc hıcbırınden memnun kalmadım.daha beter yaptı yuzumu.4 ay kullandım bıraktım.sımdı doktor tedavısı goruyorum.her cılde gelmıyo bence

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Valla ben köpüğü tonigi kremi sivilce kurutucusu maskesi ve fondotenini bile aldim bakalim işe yaricak inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım faydasını görürsün canım, bende çok etkili olmadı tabi akne birçok sebepten ötürü oluşabiliyor bi doktor kontrolü şart ;)

      Sil
  5. Benim tavsiyem the body shop ın çay ağacı özlü ürünleri birer harika hızlı sonuç veriyor her ne kadar kokusu ağır olsada kesin sonuç aldım tavsiyem gece kullanın temizleme losyonu çay ağacı yağı ve tonik!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tatlım tavsiyeni not alıyorum mutlaka deneyeceğim :*

      Sil