Bu Blogda Ara

3 Eylül 2013 Salı

WATSONS NEMLENDİRİCİ ÇORAPLAR

     Watsons 3 al 2 öde kampanyasıyla denemeye karar verdiğim nemlendirici çoraplar çok şirin :) 
Nemlendirici çorap
     Yaz kış ayaklarımın neme çok ihtiyacı oluyor, neredeyse her gece mutlaka kremleyip pamuklu çoraplarımı da giyer yatarım. 
     2 çift aldığım watsons nemlendirici çorapları çok sevdim. Normal pamuklu kumaş dokusunda, çok ayrı bir özelliği yok.


moisturising socks     Şirinlerin ayakkabılarına benzettiğim bu çoraplar lastiksiz olduğu için klasik çoraplar gibi ayağı sıkıp uyurken rahatsızlık vermiyor. Özellikle çok ince kumaştan yapıldığı için yazın sıcağında dahi rahatça kullandım ;) Terleme yada sıcak tutma özelliği yok, kremin daha kolay emilimini sağladı. Beni tek rahatsız eden ayak tabanına denk gelen kalın dikişi oldu ama giyip yürümediğim için çokta önemli değil.

     Ayak bakımına düşkün olanlar kullanmalı mutlaka ;) Watsons mağazalarından 4,90 a bulabilirsiniz, yanlış hatırlamıyorsam...

16 yorum:

  1. çok güzel bi ürüne benziyo.

    YanıtlaSil
  2. ben de alıp kullanacağım. güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende teşekkür ederim yorumun için, beğenmene sevindim :)

      Sil
    2. bu tarz bir çorap arıyordum ama çok pahalı olmasını istemiyordum.sen de gördüğüm çok iyi oldu. hemen alacaklarımın arasına ekledim.:)

      Sil
    3. Işine yaradığına çok sevindim canım :) Güle güle kullan ;)

      Sil
  3. Güle güle kullanın, çok şirinler :)
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    56. takipçiniz benim.
    Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, kaçırmayın derim, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkür ederim :) Yoruma geç döndüm kusura bakmayın lütfen şu an yavru bebek bir sokak köpeğinin bakımıyla yoğun olarak meşgulüm. İnternetim de telefondan sınırlı :( en kısa sürede ziyaretine geleceğim sevgiler...

      Sil
  4. mimlendin :) http://elagozz.blogspot.com/2013/09/mim-2.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah öyle mi :) İlk mimim sanırım çok teşekkür ederim canım, en kısa sürede dönüş yapacağım, şu ara minik bir köpeğin hastalığıyla koşturmaca içindeyim :/ Sevgiler...

      Sil
  5. güle güle kullan, yorumundan sonra almaya karar verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, sende güle güle kullan ;)

      Sil
  6. Güle güle kullan ben de alayım da okulda giyerim :D

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan :D
    Kaç kullanımlık bunlar acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Normal pamuklu çorap gibi ben iki çift almıştım 1 senedir kullanıyorum, gayet kullanışlı.

      Sil