Bu Blogda Ara

29 Ağustos 2013 Perşembe

THE BALM- PUT A LID ON IT FAR BAZI


     The Balm Makyaj Bazını çok beğendiğim için hazır 1 al 1 öde kampanyası da varken, tercihimi Put A Lid On It Far Bazı'ndan yana kullanmıştım.

      Birçok blogger tarafından büyük beğeni alan Put A Lid On It far bazını büyük bir merakla almaya gittim. O kadar yağlı o kadar yoğun geldi ki ilk anda!
      Bu ne biçim far bazı dedim... ve sırf merakımdan aldım :) 
      Ambalajı hakkında ne söylenebilir ki, her zaman ki The Balm ambalajlarının tatlılığı bunda da mevcut ;)
      Put A Lid On It Far Bazına birde benim gözümden bakalım;
     Yapısı ince, hafif şampanya renginde, kuruyana kadar yağlı ve ıslak yapıda, kolay sürümlü bir far bazı.
     Üzerine sürülen farın rengini çok net veriyor, göz makyajınızın daha homojen uygulanmasını sağlıyor ve kalıcılığını da arttırıyor. Uzun saatler far ve kalem gözde dağılmadan duruyor hatta temizleyiciyle silene kadar çıkmıyor o derece! 


     Far bazı da makyaj bazı gibi ince sürüldüğü zaman etkin olduğundan, tüp başlığı kullanımına uygun tasarlanmış, ürünü azar azar almamı sağladı. Krem gibi yoğun uygularsanız çizgilerde birikme yapıyor çok ince sürmeye dikkat ;) Uyguladıktan sonra 1 dk kadar beklemeniz gerektiği ambalaj üzerinde de belirtilmiş mutlaka bekletin sizde iyice sabitlensin.















     




Benim sevmediğim kısımları neler oldu;
    *Kirpik diplerimde ve gözlerimde yanma yaptı, çok enteresan!
    *Ürünü ilk uyguladığımda ıslak yağlı verdiği hissi hiç sevmedim sonra geçiyor tabi,  benim göz kapaklarım yağlı olduğu için belki de çabuk kurumadı.
    *Az da olsa renk vermesini tercih ederdim hafif gündüz makyajında üzerine başka bir şey uygulamaya gerek kalmazdı böylece...
 Fotoğraftan da belli olacağı gibi sağdaki baz üstüne uygulanmış olan far. Hatta bazsız olan tarafa 3 kat sürmeme rağmen neredeyse hiç renk vermedi.
     Bu üründen bir mucize beklemeyin derim ancak uygun fiyatlı, işlevli bir far bazı arıyorsanız bir tane edinin ;) Maalesef benim için tekrar alınmayacak bir ürün oldu, gözlerimdeki yanma hissinden dolayı korka korka kullanıyorum... 

Siz Put A Lid On It Far Bazını denediniz mi? Benimle aynı şikayeti yaşadınız mı merak ediyorum?

     Makyaj Bazıyla ilgili detaylı yazımı okumak isterseniz tıktık ,
     The Balm Time Balm Makyaj Bazı yazımı okumak için tıktık . 

14 yorum:

  1. Ben denmemistim ama merak ediyordum. Hafif renk vermesi benim icin de onemli bazda cunku onu surup ustune de bir liner cekinc cok hps oluyor. Su an essence far bazi kullaniyorum far surmesem de elim ona mutlaka gidiyor goz kapagimin rengini esitledigi icin. Aklimda artdeco ve rival de loop far bazlari var su an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok far kullanan biri değilim o yüzden kirpik diplerime doğru uyguluyorum liner akmasın diye. Maalesef herhangi bir eşitleme sağlamadığı için üzerine mutlaka birşeyler istiyor canım. Daha önce avonun far bazını kullanmıştım o da fiyatına göre iyiydi ;)
      Rival de loop yada Urban Decay var benim aklımda da ;)

      Sil
  2. Yanma yaptiysa hafif bir alerji riski olabilir gibime geldi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da öyle geldi canım ama 2-3 dk içinde geçiyor kızarıklık kaşıntı falan olmuyor sonrasında da. Nedenini çözemedim ama tedirgin kullandığım için sevemedim ben pek :/

      Sil
  3. Bayram indiriminde olsaydı bende alacaktım ama maalesef yoktu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bayram öncesinde ikincisi bedava kampanyasından almıştım ;) Makyaj bazıyla ikisi 35 liraya gelmişti yanlış hatırlamıyorsam. The Balm sık sık indirime giriyor muhakkak birini yakalarsın ;)

      Sil
  4. ben kullanıyorum 2 ay olmuştur aşırı memnunum hatta indirimde yakaladığım an stok yapıcam o derece taktım :P
    Sanırım baya hassas göz çevren ondan olabilir daha dikkatli sürersen belki seninde favorin olabilir ya da cildin alışır bilemedim tabi her cilt özel sonuçta :)
    ama ben kendisiyle ciddi anlamda aşk yaşıyorum çünkü yağlı göz kapaklarım vardı ve farlar hep uçardı şimdi sabah 6da yaptığım makyaj ben yatarken cildimi temizleyene kadar dduruyor :)
    blogumda bahsetmiştim bende zaten bana da beklerim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu kadar güzel yorumlar aldığım için aldım canım ama maalesef karıncalanma ve yanma hissi az da olsa devam ediyor o yüzden yeni far bazı arayışlarına girdim renkli olması da önemliymiş bunu anladım ;) Etkisine kesinlikle katılıyorum kullandığım zamanlarda ciddi fark yaratıyor ama pek elim gitmeye gitmeye kullanıyorum :/

      Sil
  5. Bende de yanma yapıyor, hatta essence'in far bazı da yanma yapmıştı. Kullandınız mı bu ürünü daha sonra da bitene kadar? Herhangi bi soruna yol açtı mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence'in bazı bende yanma yapmadı, sanırım renkli ve koyu olduğu için sürerken dikkat edebildiğim için :) Put a lid on it ilk zamanlardaki kadar olmasa da hala geçici bir yanma yapıyor, kullanmaya devam ediyorum dediğim gibi geçici bir süre yanma oluyor onun dışında memnun kaldığım bir ürün :)

      Sil
  6. Bende de aynı sölediğiniz gibi hafif bir yanma yapıyor sonra geçiyor bayağı korkuyorum şu an ürünü de yeni aldım atmakta istemiyorum. Siz uzun süre kullandınız ve herhangi bir sorun olmadı değil mi hafif yanma hissi sebebiyle soruyorum çünkü içim hiç rahat değil. :( bir de önerebileceğiniz başka bir göz bazı var mı ? Özellikşe yakmayan olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben hala kullanıyorum :) Hala sağlam gözlerim sorun olmadı :))) Ürünü bitiremediğim için kullanmaya devam ediyorum işlevinden oldukça memnunum yanma hissi de artık iyice hafifledi yeni ürün keşfedersem mutlaka paylaşacağım :*

      Sil