Bu Blogda Ara

14 Ağustos 2013 Çarşamba

Lidyana.com: Casio Saat & Atelier Petites Pierres Kolye Alışverişim

     Lidyana.com üzerinden yapmış olduğum ilk alışveriş deneyimimle herkese merhaba!

Lidyana alışveriş     Uzun zamandır web sitelerindeki reklamlarına gözüm takılan ancak bir türlü alışveriş fırsatı yakalayamadığım Lidyana.com a sonunda ilk adımımı atmış bulunmaktayım. Bu vesileyle siteyi de iyice bir inceleme fırsatı yakalamış bulundum. Güzel, şık ve kaliteli takıları, özel günlerde hediye edilesi türden aklınızda bulunsun derim!


 İnternet alışverişlerinde paketleme bence dikkat edilmesi gereken en önemli konu. Ürünümün koruma altına alındığını, hassas davranıldığını görmek müşteriye kendini özel hissettirmiyor mu?


     Gelelim benim payıma düşenlere; Casio A-168WG-9WDF digital unisex kol saati. Bana göre hem şık, hem zarif hemde oldukça kullanışlı bir saat. Casio saatlerinde indirim varken birde üzerine Turkcell Profesyoneller Kulübü üyelerine özel indirim kampanyası varken bu fırsatı kaçırmak olmazdı :)
Lidyana intertenten alışveriş

Casıo Saat

Casıo gold saat

    Casio saatim Lidyana.com indirimiyle 73 liraya inmişti. Biraz da takılara göz attım ve bu kolyeye resmen aşık oldum anında sepete attım.
love is in the air


Atelier Petites Pierres kolye 39,90 indirimsiz fiyatı. Tamamen el yapımı olan bu kolyeye bayıldımmmmm. Kolyemin klips kısmı açarken çok zorluyor biraz takılıyor gibi henüz karar vermedim ama sorun yaratacak gibi olursa yenisini talep edebilirim. Bu biraz can sıkıcı oldu sadece...
el yapımı kolye
     Veeee yine çok şanslıyım 75 Tl üzeri alışverişlere bu güzel Kenan Doğulu feat Ozan Doğulu "Kız Sana Hayran" cd si hediye olarak geldi. Teşekkürler www.lidyana.com ;)
Lidyana alışverişim

6 yorum:

  1. Ay canım yeni gordum ben bu postu o saati ne güzel almıssın sen oleeee bende istiyorum da daha fazlaydı baktıgımda :(Güle güle kullan kuzum:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım turkcellin kampanyasıyla gerçekten çok uyguna geldi, yine bir göz at istersen ara ara hediye çekleri veriyor ;)

    YanıtlaSil
  3. iyi günler.aldığınız saatin yanında garanti belgesi de var mı? kimi siteler bu konuda eksik davranıyor da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım garantisi içinde ancak bir söylentiye göre böyle sitelerden alınan ürünlerde garanti işlemesi için ürünü yurtdışına falan gönderiyorlarmış, çok pahalı ürünleri tercih etmemek gerekiyor sanırm.

      Sil
  4. iyi günler.aldığınız saatin içinde garanti belgesi de gelmiş miydi acaba? bazı siteler bu konuda eksik davranıyor da.cevaplarsanız çok makbule geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım garantisi içinde ancak bir söylentiye göre böyle sitelerden alınan ürünlerde garanti işlemesi için ürünü yurtdışına falan gönderiyorlarmış, çok pahalı ürünleri tercih etmemek gerekiyor sanırm.

      Sil